Questions? Feedback? powered by Olark live chat software

E-Ticaret ve Satış Sistemleri

"Seveceğin Bir İş Seçersen, Yaşamında Bir Gün Bile Çalışmış Olmazsın."

E-Ticaret


Eticaretiniz varsa firmanızın 7/24 açık bir şubesi var demektir. E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ya da sanal ürünleri para karşılığında satın alması işlemidir. Kısaca tanımayalacak olursak e-ticarete, ticaretin elektronik versiyonudur diyebiliriz. Elektronik Ticaret veya "E-Ticaret" anlam olarak genellikle internet üzerinde mal ve/veya hizmet satın alma hareketi olarak tanımlanmaktadır. Özellikle günümüzün sıcak konusu olarak her web sitesi üzerinde sanal mağazalar veya sanal alışveriş merkezleri görmek mümkündür. Eticaret, ürün ve hizmet satın alma/satma faaliyetinin bilgisayar ağları kanalıyla gerçekleştirilmesinin yanı sıra; sunulan ürün için talep yaratmak (pazarlama), müşteri desteği vermek (satışın bütün evrelerinde), ticari kurumlar ile müşterileri arasındaki ticari ve lojistik iletişimi yine küresel bilgisayar ağları kanalıyla sağlamaktır. Bunun yanında firmanın yönetimini kolaylaştırıcı sitemlerdir.
E-Ticaretin yararları Firmanın internet üzerinden müşterilerine bilgi sunabileceği 7/24 açık bir şubesi oluşur. Elektronik ortamda saniyeler içinde veriler aktarıldığından zamandan tasarruf gerçekleşir. Sanal mağazanız , maddi yükünüzü azaltılabilir. Stok , maliyet bilgileri elektronik ortamda olduğu için tedarikçi firma stok yapmak durumunda kalmaz. Stoğunda ne kadar ürünü olduğunu ve bu ürünlerden kaç tane sattığını bilir. Tedarikçinin büyük bir ofise ihtiyac duymadan internet üzerinden sanal alışveriş merkezini oluşturmasına olanak sağlar. İnternet gibi global bir ortamda kolay kolay dalgalanma olmayacağı için enflasyon nedeniyle zarar oluşmaz. Bu yararları alıcı ve satıcı olarak sınıflandıracak olursak; müşteri tarafından yararları Kullanıcların, evden çıkmadan hızlı bir şekilde alışveriş yapmasını sağlar. Ürün fiyatı araştırmasında oluşacak ulaşım masrafı ortadan kalkar. Daha fazla ürün çeşiti görerek seçme imkanı bulur. İhtiyaclarına uygun ürünü bulmak daha kolaydır. Ürün hakkında, ürünü kullananlar tarafından yapılan yorumlar sayesinde daha net bilgilere sahip olur.
Satıcı tarafından yararları Firmalar ürünlerini satabileceği maliyeti düşük ve her an ulaşılabilir bir mağazaya sahip olurlar. Ürünleri hakkındaki bilgileri detaylı olarak sunabileceği bir platformdur. Stogunda ürün bulundurmayarak talebe göre satış yapabilir. Sadece faaliyette olduğu bölgede değil tüm Türkiye ve Dünyada yeni müşteri bulma imkanı yüksektir. Ulaşılabilirliği kolaylaşır.

Web Tasarım

Responsive Tasarım

İnternet Siteniz Arama Motorlarında Hızlı Yükselmesi, Mobil Cihazlara Özel Yerleşimi, Tüm Bilgisayar Modellerine Otomatik Ayarlanan ve Yeni Çıkacak Tüm Cihazlara Anlık Güncelleme İle Kendi Görünümünü Ayarlayabilen Tasarımlar.





Seo Entegrasyon

SEO ingilizce açılımıyla; Search Engine Optimization, Türkçe açılımıyla; Arama Motoru Optimizasyonu demektir. Arama sonuçlarında kullanıcıların çoğunlukla ilk sayfada yer alan siteleri ziyaret etmesi, bu sektörün oluşmasını sağlamıştır. SEO, web sitelerinin ilgili anahtar kelimelerde daha üst sıralarda listelenerek, o kelimeye ait arama trafiğinden maksimum ziyaretçiye ulaşmayı hedefler. Her geçen gün artan internet kullanımı, eş zamanlı olarak arama motoru kullanımını ve dolayısıyla SEO ihtiyacını da arttırmaktadır.

Google
1147
Kurumsal/Proje Site
230
Kişisel/Fan Site
21
Kamu/Kurum S.
54
Dernek/Belediye S.

Önerilen Projeler

Tüm Portfolyo
Tevhid Seda
Vav Kitabevi
222 Ayakkabı
Tekbir Rent a Car
Profam Promosyon
Bakırcı Soba
Meva Ayakkabı
SCR Dağıtım
Kent Store Ofis
Toyumuş Ticaret
Yasir Esans
Profam Reklam