Çevrimiçi Mağazanızın Gönderim Maliyetlerini Keşfedin

Anasayfa Kurumsal Blog Çevrimiçi Mağazanızın Gönderim Maliyetlerini Keşfedin

Bir mağaza sahibi olarak, zaten çevrimiçi müşterilerin oldukça bilgili olduğunu biliyorsunuz. Onlar en iyi fırsatlar için avlamak ve hala karlı kalırken en iyi hizmeti sunmak için bakmak. Bu dengeye hakim olmanın bir anahtarı nakliye maliyeti seçeneklerinizi anlamaktır. Nakliye maliyetleri, çevrimiçi satın alırken müşteriler için bir marka veya kırılma faktörü olabilir. Bu yüzden sizin için doğru nakliye seçeneklerini bulmak için bazı ipuçları bir araya getirdik. Buna değer, özellikle tatilden önce! Şeffaflık önemlidir Şimdiye kadar çevrimiçi bir şey satın aldıysanız, bu gizli nakliye ücretlerine dikkat etmeyi biliyorsunuzdur. Bununla birlikte, alışveriş maliyetlerini ortaya çıkarmak için bir sipariş onayının son adımına kadar bekleyen çevrimiçi mağazalar var - alışveriş yapanları caydırmamak için. Bu, müşterilerin kafasını karıştırabilir ve siparişlerini tamamlamalarına yardımcı olmaz. Tavsiyemiz: Nakliye maliyetleri konusunda şeffaf olun ve maliyet hesaplamalarını basitleştirin. Müşterilerin gönderim maliyetlerini doğrudan görüntülemelerini veya kolayca hesaplamasını kolaylaştırın (örneğin, gönderim bedellerini ağırlıkça gösterme). Bu, ziyaretçilerinizi güvende hissettirir ve mağazanıza güven verir. SSS bölümü, gönderim maliyetlerini ele almanın harika bir yoludur. Black Yeti'nin bu konudaki soruları yanıtlama şeklini seviyoruz ve ülkeniz için tam nakliye maliyetini nasıl bulacağınızı açıklıyoruz. Nakliye hedefi Jimdo web sitesi Gönderim maliyeti seçeneklerinizi gösteren ekran Jimdo mağazanızda, ürün veya hizmetleriniz için gönderim maliyetlerini ayarlamanın çeşitli yolları vardır . Nakliye fiyatı ürününüze ne kadar iyi uyuyorsa, müşterilerin mağazanızdan satın alma şansınız o kadar iyidir. Seçeneklerinizi keşfedin. Basit tutun: Standart gönderim maliyetleri Alışveriş sepetindeki ürün sayısına bakılmaksızın standart gönderim ücretleri uygulanır. Sizin için avantajlar: Faturalandırma, hesaplama ve etiketleme basittir. Nakliye ücretleri sipariş başına hesaplanır, satın alınan ürün başına değil, böylece birkaç ürün sipariş edebilirsiniz ve nakliye maliyeti aynı kalır. Bu strateji, pakete mücevher gibi daha fazlasını eklerseniz gönderim maliyetlerinizi önemli ölçüde artırmayan hafif ürünler satıyorsanız en iyi sonucu verir. Müşterileriniz için avantajları: Bu seçenek tam şeffaflık sunar. Müşteriler toplam fiyatı her zaman bilir ve daha büyük siparişler için olası tasarrufları bilir. Esnek kalın: Ağırlığa dayalı gönderim Ağırlığa dayalı gönderim seçenekleri Gönderim maliyetlerinin ürünün ağırlığı ile orantılı olarak arttığı mallar satıyorsanız, ağırlığa dayalı gönderim öneririz. Bu, müşterilerinizin ağırlığa göre sipariş ettikleri ürünler için geçerlidir (örneğin kahve, çay veya baharat). Sizin için avantajlar: Bu seçenekle, farklı ağırlık aralıkları için gönderim bedelini ayarlayabilirsiniz (örneğin, 0,00kg ila 2,00 kg arası paketler nakliye için 10 ABD doları, 2,01kg ila 4,00 kg arası paketler 15 ABD doları, vb.) Ardından, her bir Mağaza Öğesi Elemanı için ağırlığı ayarlayın, sistem otomatik olarak sepetteki tüm ürünler için doğru gönderim maliyetini hesaplayacaktır. Bu, hesaplamayı kolaylaştırır ve bunu gönderim hizmeti sağlayıcınızın özelliklerine göre ayarlayabilirsiniz. Müşterileriniz için avantajları: Ağırlık açıklıkları sayesinde kolay, anlaşılır fiyatlandırma. Böylece çok adil bir hesaplama elde edersiniz. Öğelerinize çeşitli gönderim seçenekleri uygularsanız (örneğin, standart gönderim bedeli ve ağırlığa dayalı gönderim), en yüksek fiyat müşterileriniz için geçerlidir. Kolay ve akıllı olun: Etiket tabanlı gönderim Hediye kılavuzları oluşturmak veya belirli ürün kategorilerini göstermek için Mağaza Öğesi Öğelerinizdeki etiketleri zaten kullanıyor olabilirsiniz . Ancak, gönderim kuralları oluşturmak için etiketleri de kullanabilirsiniz. Sizin için avantajlar: Küçük eşyalar (çıkartmalar gibi) ve büyük eşyalar (bisikletler gibi) satıyorsanız, en uygun gönderim seçeneğini atamak için bir etiket kullanabilirsiniz. Bu etiketler müşteriler tarafından görülmez, bu nedenle ürünlerinizi "küçük öğeler" veya "büyük boy" gibi bir etiketle atayabilirsiniz. Bu, mağazanızda özellikle uygunsuz bir öğeniz varsa ve bunun için ekstra nakliye ücreti almak istiyorsanız da işe yarar. Müşterileriniz için avantajları: Nakliye maliyetleri, tek tek ürünün yapısına bağlıdır, bu nedenle, örneğin standart sevkıyattan daha müşteri dostu olabilirler. Ağırlık tabanlı gönderim ve etiket tabanlı gönderim, JimdoBusiness paketimizin bir parçasıdır. Bu paket ayrıca, ağırlığa veya ürün etiketlerine (ülke veya bölgeye göre) göre gönderim seçme olanağı da sunar. Maksimum nakliye maliyeti ve büyük siparişler için ücretsiz gönderim Ürün başına bir nakliye ücreti alırsanız, nakliye ücretleri büyük siparişler için hızlı bir şekilde toplanabilir. Ancak bir mağaza sahibi olarak, bu büyük siparişler tam olarak teşvik etmek istediğiniz şey olabilir. Burada maksimum nakliye maliyeti ve büyük siparişler için ücretsiz gönderim yardımcı olabilir. Bu seçenekleri, bir müşterinin gönderim bedeli için ödemesi beklenen tutarı (ör. 20 ABD doları) ayarlamak için maksimum bir sınır belirlemek veya mağazanızda belirli bir miktarı harcayan müşterilere ücretsiz gönderim sunmak için kullanın. Bu, müşterileri nakliye ücretlerinde biraz mola vererek büyük siparişler için ödüllendirmenin iyi bir yoludur. Sizin için avantajlar: Maksimum nakliye ücreti, sipariş edilen ürün sayısına bakılmaksızın maksimum nakliye fiyatını tanımlamanızı sağlar. Büyük siparişler için ücretsiz gönderim, kullanıcıları ücretsiz gönderim eşiğine ulaşmak için sepetlerine birkaç öğe daha eklemeye teşvik edebilir. Bu seçenek ürünleriniz için anlamlıysa, müşterilerinizin daha fazla sipariş vermesi için büyük bir teşvik oluşturabilirsiniz. Menünüze gidip Mağaza> Gönderim Maliyetleri'ni seçerek bu seçenekleri açın . Çevrimiçi Mağazanızı Oluşturun Web sitenize ücretsiz gönderim ve maksimum gönderim bedeli ekleyin Burada ücretsiz gönderim ve maksimum nakliye ücreti ekleyebilirsiniz Müşterileriniz için avantajları: Müşterileriniz ne kadar çok sipariş verirse, nakliye için orantılı olarak o kadar az ödeme yaparlar. Ücretsiz nakliye - buna değer mi? Müşteriler ücretsiz gönderimden hoşlanıyor, çalışmalar tekrar tekrar onaylıyor. Bu şaşırtıcı değil, çünkü ücretsiz teslimat paradan tasarruf sağlıyor. Müşteriler, siparişin bir sonraki adımında zaten algılanan değere fazladan bir miktar eklemek zorunda değildir. Bir dükkan sahibi olarak, bu küçük satış psikolojisini dikkate almak iyi bir fikirdir. Ücretsiz gönderim hizmeti sunarak müşterileriniz, hiçbir “gizli maliyet” ödemek zorunda kalmadan adil muamele görüyor gibi hissedeceklerdir. Ama bir sonraki sorunuz muhtemelen: “Bu gerçekten karlı olabilir mi?” Doğru bir yanıt olmamasına rağmen, müşterilerin ücretsiz teslimatı, biraz daha yüksek bir fiyata bile özel bir hizmet olarak algıladıkları doğrudur. Bu nedenle, ücretsiz teslimat ve iadeler sunmak , genellikle bir siparişin yapılma şansını artırabilir. Bu nedenle, gönderiyi ürün fiyatına dahil ederseniz, belirli işlemler için veya maksimum alışveriş harcaması için (örneğin, 50 $ üzerindeki siparişler) ücretsiz teslimat faydalı olabilir. Müşteriler göz önünde bulundurulduğunda, teslimat, profesyonel ürün resimleri veya net ürün açıklamaları kadar alışveriş deneyiminin de bir parçasıdır . İyi düşünülmüş nakliye seçeneklerine sahip olarak, müşterinizin mağazanızla olan deneyimine gerçekten değer katabilirsiniz. Yani aslında mağazanızın nakliye maliyetlerini yeniden düşünmek için ödeme yapabilir. Umarım bu size geleceğiniz veya mevcut çevrimiçi mağazanız için bazı fikirler verir . Noel döneminden önce nakliye masrafları konusuna nasıl yaklaşıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum!

WhatsApp