WhatsApp

E-Ticaret 2020 Yılında Size Nasıl Yardımcı Olur?

Anasayfa Kurumsal Blog E-Ticaret 2020 Yılında Size Nasıl Yardımcı Olur?

En basit açıklama ile, e-ticaret internet üzerinden elektronik alışveriştir. İnternet ticareti olarak da bilinir. Para ve veri gibi çevrimiçi yapılan herhangi bir işlem veya hizmet e-ticaret olarak adlandırılabilir. Küresel ekonomide en hızlı büyümeye sahip bir sektördür. Tahminen yıllık % 23 artış göstermektedir. Tüketicilerin çevrimiçi alışverişe yönelmesinin temel nedenlerinden biri, verimliliğidir. E-ticaret’i kullanan işletmeler dört farklı yoldan işlem yapar: İşletmeler Arası (B2B) Tüketici olmayan şirketler arasındaki işlemleri içerir. SaaS ve diğer teknoloji şirketleri tarafından yönlendirilen bir patlama endüstrisidir. Bu yılın sonunda, işletmeler arasındaki e-ticaret satış tahminlerinin 6,6 trilyon dolar olduğu tahmin ediliyor. İşletmeden Müşteriye (B2C) Gerçekten açıklayıcı. Şirket, tüketicilere mal ve ürün satmaktadır. Amazon’dan bir ürün satın aldığınızda olduğu gibi. Müşteriden Müşteriye (C2C) Bir tüketici ürünlerini başka bir müşteriye herhangi bir şirketi dahil etmeden satmaya karar verdiğinde bu duruma müşteriden müşteriye denir. Tipik bir takas OLX’tur. Müşteriden İşletmeye (C2B) Artık tüketici olarak ürün veya hizmetinizi doğrudan bir şirkete satabiliyorsunuz. Dünyanın önde gelen e-ticaret web sitesi mağazaları; Amazon, Shopify, eBay, Olx ve daha fazlası. Amazon’un piyasa oranlarının üzerinde büyüdüğü söyleniyor. 2019 yılında, sadece ABD’de, e-ticaret satışlarının % 37,7’sine ulaşması bekleniyordu. E-ticaret SEO sayesinde, kendi sitenize sahip olup çevrimiçi mağazanızda daha fazla ziyaretçi ve daha iyi görünürlük elde edebilirsiniz. E-ticarete başlayacaklar için öneriler yazımıza da bakmanızı olayı daha iyi anlamanız için tavsiye ederiz. E-ticaret Otomasyonu Her geçen gün, otomasyon; pazarlama, depolama ve diğer birçok departmanı etkileyerek büyümeye devam ediyor. Artık endüstriler robotları kullanmanın, zamandan ve şirketin kaynaklarından tasarruf ettiğini keşfettiler. Bu durum da verimliliği arttırdı, robotlar diğer süreçlerle ilgilenirken, çalışanlar daha fazla görev yapabilir. Videoyu Optimize Edin Videoyu çok fazla dikkat etmeden müşterilerinize göstermeye alışkınsanız, videografideki becerilerinizi geliştirmeniz gerekir. Peki neden bunu söylüyoruz? 1. E-ticaret geleceği, çevrimiçi alışverişte daha önemli bir rol oynadığı için yüksek kaliteli video gerektirir. 2. Araştırmaya göre, tüketicilerin % 64’ü sosyal medya veya web sitelerinden ürün ve hizmetlerin videolarını izledikten sonra satın alıyor. 3. Reklamın konusunda ön planda olan nstagram’a baktığınızda, mükemmel netliğe sahip videolar çok beğenilir, böylece daha fazla satar. Bu alanda zorluk yaşıyorsanız, isimtescil.net e-ticaret SEO uzmanları bu tür hizmetleri sunmak için vardır. Video içeriğine öncelik vermek çok önemlidir. Tüketici Deneyimi Herhangi bir iş sektöründe müşteri deneyiminin ne kadar değerli olduğunu vurgulayamayız. Mükemmel müşteri hizmeti olmadan, işinizde başarısız olmak kolaydır. Müşterilerin şirketinizden ürün satın almaya karar vermeden önce eski müşterilerinizin yaptıkları yorumları kontrol ettiğini biliyor muydunuz? E-ticarette müşteri hizmetlerinde düşük puanlara katkıda bulunan şeyler: Müşteri sorgusuna yavaş veya hiç yanıt yok Yetersiz satış personeli Müşterinin geri bildirimlerini yok saymak Düşük kaliteli ürünler satmak Nakliye gecikmeleri Ödeme sırasında uzun süreç Bu sebepten dolayı, müşterilerinize karşı iyi davranmanız gerekir. Ürününüzle ilgili görüşlerini dinleyin. Çevrimiçi satış sürecini müşterinizin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde optimize edin. İşiniz bittiğinde, müşteri deneyiminiz artacak ve özünde mağazanızın satışları artacaktır. E-Ticarete Trendlerini Hızlı Bir Şekilde Benimseyin Pazarlama faaliyetlerinin trendlerini benimseme konusunda kararlıysanız, e-ticaret alanında başarısız olmanız muhtemeldir. Evet, iyi bir mağazanız var. Peki ziyaretçileri ürünlerinizi satın almaları için nasıl çekiyorsunuz? Pazarlama becerileri konusundaki ustalığınızı geliştirin. Birincisi, mevcut eğilimler hakkında bilgi sahibi olun. Çoğunlukla herkes çevrimiçi işlem yapmak için mobil cihazlar kullanıyor. Web sitenizi mobil cihazlara göre optimize ettiniz mi? Gecikiyor musun? Bu güncellemeyi yapmak zor değildir. Ancak, bir e-ticaret SEO bu bölümde profesyonel olarak çalışabilir. 2020’de Online Alışverişin Avantajları Geçen yıla kıyasla, yaklaşık% 18 e-ticaret küresel satış artışı 3.5 trilyon ABD dolarına ulaştı. Hiçbir şey çevrimiçi satın alma kolaylığını yenemez. 7/24 mağazanızda olduğu gibi ürünü daha hızlı bulduğunuzda yeterli bilgi alabilirsiniz. Sorunsuz bir şekilde tüm ihtiyacınızı karşılarsınız aynı anda zamandan da tasarruf edebilirsiniz. Bir mağazadan diğerine seyahat etmenin yorucu sürecinden kurtulur, maliyeti düşürür ve kapınıza teslim alırsınız. Mağazadan ve internetten alışveriş yapmanın fiyatları karşılaştırmaya çalışın ve çevrimiçi satın almanın çok daha ucuz olduğunu keşfedeceksiniz. Daha fazla tasarruf edebilirsiniz. E-ticarette faaliyet gösteren mağazalar için bile daha düşük maliyetlere sahiptir ve bu da daha yüksek bir kâr marjı sağlar. Analistler mobil e-ticaret satışlarını 2021 yılına kadar% 53,9 olarak tahmin ediyor, bu durum tüketicilerin bir cep telefonu cihazından alışveriş yapmanın kolaylığını her yerde, her zaman sınırsız olarak kabullendiğini gösteriyor. Sonuç olarak, 2020 yılında e-ticaret sektöründe çok sayıda heyecan verici yenilik ve değişiklik bekliyoruz. Ayrıca e-ticaretin en önemli noktalarından birisi de doğru domain ile hosting seçmektir. Size en uygun e-ticaret domain seçimi için isimtescil.net olarak yazımıza göz atmanızı öneririz. Ve çevrimiçi alışverişin geleceği umut vericidir. Perakende mağazalarının kapanmasına rağmen, yeniden doğuşları internet üzerinden oldu. Bugün, evinizden rahatça alışveriş yapabilirsiniz.


Sunucu ve Hosting

apk ios