WhatsApp
Telefon

Google'da Yerel Müşterilere Ulaşın

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Google'da Yerel Müşterilere Ulaşın
67 Okuma

Yerel topluluğunuzdaki potansiyel müşterileri hedefleyen küçük bir işletme olarak, yerel arama sonuçlarında üst sıralarda yer almak önemlidir. BrightLocal tarafından yapılan bir araştırmaya göre, tüketicilerin% 69'u aylık olarak yerel işletmeler için çevrimiçi görünüyor. Kapıdan daha fazla insan almak istiyorsanız, yerel bir SEO pazarlama stratejisi hakkında düşünmeye başlamanın zamanı geldi. Google My Business ve Yelp gibi hizmetler sayesinde, bir web siteniz olmasa bile işletmeniz arama sonuçlarında gösterilebilir. Olduğu söyleniyor, işiniz için bir web sitesi oluşturmak için hala inanılmaz derecede değerli. Ve daha fazla görünürlük, daha fazla müşteri demektir!

Bu yayında, işletmeniz için yerel arama sıralamasını iyileştirmek için üç hızlı ve kolay adım bulacaksınız.

Yerel SEO nedir?
Adım 1: Çevrimiçi dizinlerdeki yerel işletme profilleri
Adım 2: Yerel anahtar kelimeler, meta veriler ve doğru alan adı
Adım 3: Yerel pazarlama kanalları olarak sosyal ağlar

Yerel SEO nedir?
Muhtemelen bölgede kuaför aradığınız, yeni bir dişçiye ihtiyaç duyduğunuz ya da sadece yeni bir bisiklet almak istediğinizde bir deneyim yaşadınız. Peki ilk yaptığın şey nedir? Muhtemelen akıllı telefonunuzu veya dizüstü bilgisayarınızı alın ve bölgenizdeki sağlayıcıları arayın.

Ve bu tam olarak yerel arama motoru optimizasyonunun geldiği yer! Hedef, müşterilerin bölgedeki teklifleri aramak için web sitenizi Google’ın ilk sayfasında görmeleri.

Yerel aramaların avantajı, ürün veya hizmetinize olan talebin zaten mevcut olmasıdır! Yapmanız gereken tek şey, potansiyel müşterinin sizi haberdar etmesini sağlamak ve sizinle iletişim kurabilmeleri için en önemli bilgileri vermektir.

Klasik Sarı Sayfalar reklamı olarak kullanılan şey, bugün yerel SEO pazarlamasının işiniz için ne olduğu.

1. Adım: Yerel işletme profilleri oluşturun
Fiziksel bir işletmenin gerçekliğini belirlemek için, Google, özellikle çevrimiçi sarı sayfa stili hizmetleri olmak üzere birçok kaynaktan veriye başvurur. Bu hizmetlerden bazıları ve yerel işletme arama siteleri, verilerinin kullanıcı katkısına dayanır. Bir işletme sahibi olarak, bu verilerin doğru ve web’de tutarlı olmasını sağlamak çok önemlidir. Herhangi bir tutarsızlık olduğunu fark ederseniz, mümkün olan en kısa sürede harekete geçin. Yeni işletme sahipleri için, başlamanın en iyi yolu:

Google My Business
Google My Business, hızlı ve kolay ücretsiz bir kayıt işlemine sahiptir ve size çevrimiçi olarak anında görünürlük sağlayacaktır. Bir müşteri Google’da işletmenizi ararsa, işletme adınız, adresiniz, telefon numaranız, çalışma saatleriniz ve diğer bilgiler, arama motoru sonuç sayfasının sağ tarafındaki bilgi grafiğinde görünecektir.

Bu makalede, işletmenizi Google My Business'ta nasıl talep edeceğinizi birkaç adımda açıklayacağız .

Google İşletme girişim ve bilgi grafiği
Google My Business aracılığıyla bunun gibi bir işletme profili (sağ taraf) oluşturabilirsiniz. Kullanıcılar adınızı “Google” kullanıyorsa veya eşleşen terimleri kullanıyorsa, profiliniz arama sonuçlarında vurgulanmış olarak görünecektir.

 

Yelp ve diğer hizmetler
Yelp , işinizi geliştirmek için önemli bir yer. Birkaç dakika içinde ücretsiz bir hesap oluşturabilirsiniz ve belirli bir işletmeyi arayan kullanıcılar bir Yelp bilgi sayfasını sık sık en iyi sonuçlardan biri olarak görür. Google My Business’a benzer şekilde, kayıt olurken işletme adınızı ve diğer tüm önemli bilgileri girmek istersiniz.

Google My Business ve Yelp iş aramalarında en sık kullanılırken, şu seçenekleri de göz önünde bulundurmalısınız: Facebook, Twitter, Instagram, Foursquare, LinkedIn, Apple Maps ve Yahoo! Yerel.

 

WEB SİTENİZİ OLUŞTURUN

 

Adım 2: Yerel anahtar kelime, meta veri ve alan adı araştırması yapın
İşletmeniz için zaten bir web siteniz varsa, arama sıralaması açısından sitenizde bulunması gereken en önemli bilgiler işletme adınız, adresiniz ve telefon numaranızdır. Google, bu bilgileri sitenizde arayacak ve bilgilerinizi barındıran diğer sitelerle tutarlılık ve tutarlılık açısından analiz edecektir. Bu bilgiyi web sitenizin her sayfasına göndermek de iyi bir fikirdir.

İşletmeniz için henüz bir web siteniz yoksa, hemen bir tane oluşturmaya başlamanız gerekir. İlk adım, doğru etki alanı adını seçmek ve işletme adınızı kullanmak çok uzun olmadığı sürece güvenli bir bahis. Ardından, ana sayfa başlık etiketinizin optimize edildiğinden emin olun. Başlık etiketi, bir web sitesinin bir sayfasını tanımlayan ana metindir. Aşağıdaki örnekte, başlık etiketi “Jimdo: Kendi web siteni yarat.” Dır.

Jimdo metatitle

Küçük işletmeler için, ana sayfa başlık etiketinizi şu şekilde ayarlamanızı öneririz: sektöre özel anahtar kelimeler - şehir, eyalet kısaltma - işletme adı. Mobilya işinde iseniz, bu harika bir örnek olacaktır:

Mobilya Mağazası - San Francisco, CA - Yıldız Mobilyaları
Çoğu başlık etiketinin 55-60 karakterden sonra (boşluklar dahil) arama sonuçlarında kesildiğini hatırlamak önemlidir, bu nedenle başlamadan önce bunu göz önünde bulundurun.

 

İpucu: Anahtar kelimelerinizi doğal olarak web sitesi kopyasında kullanın. Web sitenizin güvenilir görünmesini istiyorsanız, "Anahtar kelime doldurma" ve anahtar kelimeleri bir araya getirmek en iyi şekilde önlenir.
Bir alan adı seçmek
Web adresiniz (etki alanı), müşterilere yerel bir işletme, hizmet veya restoran olduğunuzu anında gösterebilir. Muhtemelen örneğin “www.gelato-bronx.com” gibi etki alanı adlarıyla karşılaşmışsınızdır.

Müşteriler sizi nerede bulacağınızı ve ne yaptığınızı hemen bildikleri için bu alanlar anlamlıdır. Çok uzun sürmemesi koşuluyla, şirket adınızı etki alanına eklemenizi her zaman öneririm. İşte mükemmel etki alanı adını bulma hakkında daha fazla bilgi .

 

Adım 3: Sosyal ağları yerel pazarlama kanalları olarak düşünün
Facebook ve diğer sosyal medya platformları gün geçtikçe daha akıllı hale geliyor. İnsanlara sadece tüm yayınları veya sayfaları göstermiyorlar, alaka düzeyini filtreliyorlar. Bu yüzden kullanıcılar yerel alanlarından da hedefli haberler alıyorlar ve bunu kendi yararınıza kullanmalısınız!

Facebook ve Instagram'da şirket profiline sahip olmak, web sitenize harika bir ektir. Sadece yeni müşteriler çekmek için harika bir yol değil, aynı zamanda mevcut müşterileri topluluğunuza bağlar.

Sosyal medya hakkında güzel olan şey interaktif bir kanal olmasıdır. Düzenli postalar ve fotoğraflar aracılığıyla müşterilerinizle kolayca iletişim kurabilir ve onlarla doğrudan iletişim kurabilirsiniz.

 

WEB SİTENİZİ YARATIN

Sosyal medya, yerel SEO’nuz için de harikadır, çünkü Google aktif profilleri en yüksek puanlar ve arama sonuçlarında gösterir. Tabii ki, sosyal medya profillerinizdeki bağlantılar üzerinden insanları web sitenize gönderebilir ve ağınızı genişletebilirsiniz.

Sosyal medya stratejinizi nasıl geliştireceğiniz, Facebook, Instagram vb. Bu yazıda, küçük bir şirketin sosyal medyayı etkili bir şekilde nasıl kullanabileceğini göstereceğiz .

İpucu: Facebook Reklamları çoğu insanın düşündüğünden daha ucuzdur. Bölgenizdeki müşterilere Facebook Reklamları ile 2 $ 'dan az bir sürede kolayca ulaşabilirsiniz;
Küçük işletmeler için online pazarlama ile ilgili herhangi bir sorunuz var mı? Daha ayrıntılı olarak tartışmamız gereken özel konular var mı? Yorumlarda bize bildirin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum