Google Reklam Uzantısı

Anasayfa Kurumsal Blog Google Reklam Uzantısı

Google Reklamlarında Reklam Uzantıları


Google reklamlarında reklam uzantıları, aslında, Google ADS AdWords kampanyalarında değiştirilebilecek, eklenebilecek şeyler demenin sadece süslü bir yoludur. Farklı uzantılar farklı işler yapar. Mesela bazı uzantılarla inceleme veya arama düğmesi ekleyebilirken bazılarıyla bir indirim veya kısa bir referans ekleyebilirsiniz. Bu sebeple Google'da herhangi bir şey arattığınızda, genellikle karşınıza birbirinden farklı görünen sponsorlu sonuçlar çıkar. Farklı sonuçlar ortaya çıkmasının nedeni, pazarlamacıların farklı Google AdWords uzantılarından yararlanmalarıdır. Peki Google reklam uzantıları neye yarar? Google reklam uzantılar tıklama oranınızı artırır, tıklama başı maliyetinizi düşürür ve yatırım getirinizi artırır. Google reklam uzantıları çok çeşitlidir, bunlardan en önemlileri aşağıdaki gibidir:

1 - Dinamik site bağlantısı uzantıları: Site bağlantı uzantıları, reklam verenlerin reklamlarına daha fazla bağlantı eklemesidir. Site bağlantı uzantısına tıklayarak kullanıcılar; mağaza saatleri, belirli bir ürün veya daha fazlası gibi reklam verenin web sitesinde belirli sayfalara gidebilirler. Birisi bu bağlantılara tıkladığında, doğrudan gitmek istediği sayfaya bağlanmış olur.

Site Bağlantı uzantısı

2- Otomatik telefon uzantıları: Web sitenizin yanında duracak bir arama butonu müşteri desteği veya telefonla satış sunan tüm işletmeler için önemlidir. Neden mi? Öncelikle Google arama motorunda görünen sitenizin yanına bir buton ekleyerek, müşterilerinize onlara yalnızca bir telefon kadar uzakta olduğunuzu göstermiş olursunuz ki, bu da müşteri açısından güven oluşturur ve sizi daha ulaşılabilir hissettirir. Diğer taraftan kolaylıkla ulaşılabilir olmanız müşteri açısından sizi daha tercih edilebilir kılar.

reklam telefon uzantısı

3 - Uygulama ya da Aplikasyon Uzantısı: Eğer işletmeniz bir aplikasyona sahipse Google uygulama uzantısını kullanabilirsiniz. Web sitenizi sitenizi ziyaret edecek kullanıcıyı direkt uygulamaya yönlendirmiş olusunuz. Bir uygulamaya göz atmak kullanıcılar için mobil web sitesinde gezinmekten daha kolaydır. Uygulama daha kolay ve kullanışlı olması sebebiyle müşteride satın alma eğilimi oluşturur. Eğer akıllı telefonlar için özel bir uygulamanız varsa bu uzantıyı kullanmayı düşünmelisiniz.

uygulama ya da Aplikasyon Uzantısı

4- Satıcı değerlendirme uzantıları: Pazarlama dünyasındaki çok az şey müşteri incelemeleri kadar güçlüdür. Ürün veya hizmetlerinizi daha önce deneyimlemiş müşterilerin ürününüzü veya hizmetinizi beğendiğini söylemesi, diğer kullanıcıların firmanız ile ilgili bakış açılarında çok belirleyicidir. İnceleme, ziyaretçiye ürününüzü veya hizmetinizi satın almadan önce onu seveceklerini garanti etmenin bir yoludur. Ve tüm kullanıcılar incelemelere baktığı için önemlidir.

satıcı değerlendirme

5- Dinamik yapılandırılmış snippet: Dinamik yapılandırılmış snippet'ler, reklamlarınızla birlikte otomatik olarak siteniz hakkında ek bilgiler göstererek, kullanıcıların işletmeniz hakkında daha fazla bilgi edinmesine yardımcı olur. Uzantıyı çeşitli farklı şeyler söylemek için kullanabilirsiniz; sunduğunuz ürün türlerini tanımlamak, halihazırda yaptığınız özel bir anlaşmayı tanıtmak veya belirli hedef pazarınızı belirtmek için kullanabilirsiniz.

 

WhatsApp