Sosyal Medya Platformlarının 2019 Trendleri

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Blog Blog Sosyal Medya Platformlarının 2019 Trendleri
0 Yorum 54 Okuma

Sosyal medya hayatımızın kaçınılmaz bir parçası haline geldi. Şirketler, kullanıcıları sürükleyici ve alakalı hale getirmek için platformlarına yatırım yapmaya devam ediyor. Şirketler ve küçük ölçekli işletmeler, müşteri tabanını artırmak için sosyal medyanın varlığına odaklanmaktadır. Her yıl teknolojiler değişiyor, sosyal medya platformları gelişiyor ve yeni gerçek yaşam eğilimleri günümüze odaklanmak için göz önünde bulundurulması gereken şeyin bu olduğunu ortaya koyuyor. Sürükleyici İçerik Artırılmış gerçeklik, sosyal medya sayfalarının ve kullanıcıların kullanıcılarla etkileşimde bulunmalarına yardımcı olabilecek kullanıcılarla etkileşim kurmanın yeni yollarını açtı. Artırılmış gerçeklik içeriğinin imkansızlığı tüm sosyal medya platformlarında hakim olacak ve eğilimin bir süre daha artması bekleniyor. ChatBots Entegrasyonu İnsanlar sohbetler yoluyla iletişim kurmayı daha rahat buluyorlar. Sohbet masaları, kullanıcılara etkileşimde bir rahatlık sunar ve sosyal medya sayfalarına, müşteri hizmetleri yöneticilerine, web sitesi yöneticilerine ziyaretçilerle etkili bir şekilde iletişim kurmalarına yardımcı olur. Ziyaretçiler gerçek zamanlı sohbet ettiklerini düşünüyor ancak ilgili yönetici sorgusuna gecikmeli olarak cevap veriyor. Video ve Canlı Akış İnsanların artık okumak için çok fazla vakti yok. Özellikle sosyal medya platformalarında daha çok video ve resim galeri kullanıcıların dikkatini daha çok çekiyor. Video ve canlı yayın, Çin ve Hindistan gibi çoğu kalabalık ülkede bile yüksek hızlı internete erişime açık. Sosyal medya platformlarında canlı yayın, YouTube kanalları, Facebook sayfaları ve kullanıcıları tarafından gerçek zamanlı olarak arkadaşlarınız ve abonelerinizle etkileşimde bulunmak için kullanılır. İlgili kalite içeriği birisi bir kelime öbeği ararken o zaman arama motorları ve sosyal medya platformları kullanıcıya alakalı içerik gösterecek. İçeriğin alakasız veya düşük kaliteli olması durumunda, kullanıcılar yakında o sayfadan ayrılırlar. Bu, içeriği daha düşük sıralamak için bir kriter olan bir sıçrama olarak kabul edilir. Derin bir gömülü içerik herhangi bir kullanıcı tarafından zor ziyaret edilir, bu nedenle kaliteli içeriğe odaklanmaya başlayın. Sosyal medyada alışveriş Facebook pazar yeri, Instagram ve diğer tek tıklamayla sosyal medya platformlarında reklamlar ve sayfalar satın alarak daha sürükleyici bir kullanıcı deneyimi sunuyor. Sosyal medya platformlarındaki kullanıcıların sayısı ve kullanıcıların bu web sitelerinde ziyaret sürelerinin artması, bu özelliklerin 2019’da yaklaşan trendin temelini oluşturduğunun açık bir işaretidir. Geçici Yanıp Sönen İçerik Instagram, Facebook, WhatsApp, Snapchat etcetera, geçen yıl küçük video, görüntü slayt gösterisi, 24 saat boyunca orada kalan görüntüler yanıp sönebilen hikayeler seçeneğini başlattı. Hikayelerin, kullanıcıların 24 saat içinde görebilecekleri, bu nedenle kullanıcıların her gün bu hikayeleri incelemelerine neden olan örtüşmeyen, taze bir içeriği vardır. Kendilerini Empatik Hareketlerle İlişkilendiren Markalar Küçük şirketlerden topluluğa kadar herkes kendilerini sosyal sorumluluk katkısı olarak yansıtan sosyal hareketlerle ilişkilendirir ve haber kanallarında, haber sitelerinde, sosyal medya sayfalarında ve diğer çeşitli web sitelerinde yer almasını kolaylaştırır. Kendilerini empatik hareketlerle ilişkilendiren şirketler, gelirlerini% 50’den fazla arttırma eğilimindedir. Sadece kendini devam eden trendlerle aynı hizaya getirmek, pazardaki emsallerinden daha hızlı büyümeye yardımcı olabilir, bu yüzden güncel kalmaya devam edilmeli.

Okuyucu Yorumları

0 Yorum