WhatsApp
Telefon

Web Sitenizde Basın (Google Haberler) Nasıl Eklenir?

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Web Sitenizde Basın (Google Haberler) Nasıl Eklenir?
59 Okuma

Basın yayınları ve çevrimiçi incelemeler, işletmeniz veya grubunuz için ücretsiz tanıtım almanın harika bir yoludur. Yalnızca web sitenize trafik getirmekle kalmaz, tanınırlık kazanırlar, ancak kurulan web siteleri tarafından belirtilmek , potansiyel müşterilerle güvendiğiniz puanları kazanır . Bu nedenle, gazeteciler işinizi çevrimiçi olarak aradıklarında ve sıkı bir son tarihte olduklarında, tüm malzemelerinizin hazır olmasını sağlar.

Web sitenizde bir basın kitine sahip olmak gazetecilere ve ziyaretçilere profesyonel olduğunuzu gösterir ve hakemler için kolaylaştırabilir ve sizinle ilgili yazılar yazabilir.

İşte bilmeniz gerekenler:

Basın kiti nedir?
Basın setimin amacı nedir?
Basın setim neler içermelidir?
Web siteme nasıl basın seti eklerim?
Basın kiti nedir?
Bir basın seti (veya medya seti), web sitenizdeki, işletmeniz veya grubunuz için tüm tanıtım malzemelerini ve kaynaklarını içeren bir sayfadır. İyi bir basın kiti gazetecilere ürününüz veya işiniz ile birlikte fotoğraflar veya kullanabilecekleri herhangi bir pazarlama materyali hakkında hızlı ve kolay bir şekilde sindirilebilir bilgi verecektir. İşletmenizi tanıtmak için kullanmak istediğiniz önemli noktaları veya ana mesajı düşünün ve bunu yedeklemek için alıntılar veya istatistikler ekleyin.

Bir basın seti sadece basın için faydalı değil, aynı zamanda olası yatırımcılar, ortaklar veya blogcular ve etkileyiciler için de faydalıdır. Bu nedenle, hedef pazarınıza ve hedeflerinize bağlı olarak daha spesifik bilgilerin yanı sıra herkes için faydalı olan önemli bilgileri eklemek her zaman en iyisidir.

 

Bir basın kitinin avantajları nelerdir?
Basın kitiniz temel olarak gazeteciler, yayıncılar ve tanıtımcılar için bir iş özetidir. Ağ kurarken, daima basın kitinize başvurabilir ve gazetecilerle paylaşabilirsiniz. Böylece hikayenizi yazmak için ihtiyaç duydukları her şeye sahipler ve toplantıda bahsettiğiniz istatistikleri unuturlarsa her zaman tekrar kontrol edebilirler. Ne kadar kolay yaparsan, senin hakkında yazmak o kadar olası!

İpucu: Çok sayıda konferansa veya etkinliğe katılırsanız, basın setinizi bir USB çubuğa ekleyebilir ve verebilirsiniz. Bu şekilde, işinizle ilgili tüm bilgileri içeren bir arama kartı olarak kullanabilirsiniz. Ayrıca, ihtiyaç duydukları tüm temel bilgileri yüksek kaliteli ve daha büyük dosyalarda dağıtabilirsiniz.
Basın setimin amacı nedir?
Herhangi bir medya kiti, özel pazarlama hedeflerinize göre uyarlanabilir. İçeriğinizi biçimlendirme biçiminiz, bir ürünü mi başlattığınıza, bir etkinliği tanıtmanıza veya yeni bir işletme açmanıza bağlı olarak değişecektir. Aklında bir hedef olduğunda, onu yedeklemek için bilgi ve görüntüler toplayabilirsiniz.

Basın kitinizle neler yapabileceğinize dair bazı örnekler:

Yeni bir ürün başlatmak
Bir medya kiti, yeni ürününüz veya hizmetinizle ilgili ayrıntıları paylaşmak için mükemmeldir. Özellikleri, fiyatlandırmayı ve müşterilerin size nasıl ulaşabileceğini tanımlamaya odaklanabilirsiniz. Ayrıca, zaten sunduğunuz hizmetleri veya ürünleri tanıtmanın harika bir yoludur.

Bir etkinlik tanıtın
Yeni bir kampanya, konser veya etkinlik için heyecanı arttırmak ister misiniz? O zaman basın kitiniz detayları paylaşmak için harika bir yoldur. Bunu sadece topluluğunuzdaki yerel gazetecilere ve haber kuruluşlarına iletin.

Bir iş açmak
Yeni bir işletme mi açtınız veya başka bir alana mı taşındınız? Kendinizi ve hizmetlerinizi yeni topluluğunuza ve yerel basına tanıtmak için mükemmel bir zaman .

Basın setim neler içermelidir?
Her basın kitinin içermesi gereken bazı temel hususlar vardır.

Şirket hikayesi
Bu, misyonunuzu ve işinizin arkasındaki “neden” i paylaşma şansıdır . Tipik olarak, iş öyküsü şirketinizin geçmişi, görevi ve ürün veya hizmetinin kısa bir açıklamasını içermelidir. Yukarı oturduğundan ve basın kitinizin amacına uygun olduğundan emin olun. Bu bölüm 100 kelimeden uzun olmamalı ve meşgul gazetecilere yaptığınız işe hızlı bir genel bakış sunmalıdır.

 

BAŞLAMAK

 

Şirketinizle ilgili önemli istatistikler ve gerçekler
Basın kitinizle ulaşmak istediklerinizi yedekleyen numaralarınız var mı? İşte büyümenizi ve markanızın sektörünüzde nasıl bir etki yarattığını gösterme şansı. Gibi unutulmaz ve ilgili noktaları düşünün:

İşletmeniz nerede?
Ne zamandır iş yapıyorsun?
Kaç çalışanınız var?
Kaç müşteriye hizmet ettiniz?
Ne kadar fon aldınız?
Geçtiğimiz yıllarda kaç satış yaptınız?
Kayda değer müşteriniz var mı?
Medyada bahsettiniz mi?
Sosyal medyada kaç takipçiniz var?
İpucu: Sayıların okunması daha sindirilebilir ve ilginç olması için istatistiklerinizi bir Infographic olarak göstermeyi deneyin. Artı, gazeteci bir makalede kullanmaya daha yatkın olabilir.
Yüksek çözünürlüklü görüntüler, logo, medya ve markalaşma
Gazetecileri sizinle ilgili yazmaya teşvik etmenin en iyi yolu, iyi bir makale için ihtiyaç duydukları tüm malzemeleri sağlamaktır. Mükemmel bir çevrimiçi basın kitinde indirilebilir logolar, resimler, infographics ve hatta tanıtım videoları bulunur.

Farklı formatlar içeren (örneğin .png ve .jpg) birkaç yüksek çözünürlüklü varyasyon sağlamak en iyisidir. Logonuz şeffaf bir arka plana sahip olmalıdır, böylece grafikleriniz baskı dahil çoklu formatlar için kullanılabilir.

İpucu: Resimlerin veya dosyaların nasıl ve nerede kullanılacağına ilişkin marka yönergeleriniz varsa, bunlara bağlandığınızdan emin olun.
Ürün veya hizmetleriniz hakkında bilgi
Birden fazla ürününüz varsa, bu özellikle önemlidir. Burada ne sunduğunuz ve fiyat, boyut ve malzeme gibi ayrıntılar da dahil olmak üzere her bir ürün veya hizmetin faydaları hakkında ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. Müzisyen iseniz , şarkılarınızı Spotify veya YouTube üzerinden web sitenize ekleyin, böylece insanlar müziğinizi duyabilir.

İpucu: Mümkünse, gazetecileri ikna etmek ve ürününüzün değerini göstermek için ücretsiz ürün örnekleri verin.
Müzisyen web sitesine örnek kit sayfası basın
Müzisyen basın kiti sayfası örneği.

Medyada bahseder
Markanızın tanıtıldığı veya belirtildiği tüm makaleleri, blog yazılarını veya röportajları paylaşın. Daha belirgin medya sözlerinden bahsetmeye başladığınızda, bunları odaklayın ve değerli olmayan küçük sözleri kesin. İşte Eski İskandinav’dan bir örnek .

Medyadan bahseden örnek Jimdo'nun web sitesinden bahsetti theoldnorse.co.uk
Medyadan bahseden örnek Jimdo'nun web sitesinden bahsetti theoldnorse.co.uk

İletişim bilgileri
Harika, gazeteci işinizi seviyor ve sizi tanıtmak istiyor. Şimdi ne olacak? Basın sizinle iletişim kurmak ve bazı soruları takip etmek isteyebilir. Bu nedenle, iletişim bilgilerinizi aramaya gerek kalmaması önemlidir.

Bir basın e-posta adresi, telefon numarası ve yeri içeren basın irtibat kişisinin veya pazarlama yöneticisinin adını ekleyin. Web sitenizin etki alanı ve marka adı ile eşleşen özel bir e-posta adresi olması iyi bir fikirdir . İşletmenizin daha güvenilir ve profesyonel görünmesini sağlamakla kalmaz, aynı zamanda basın taleplerinizi müşteri taleplerinden ayırabilirsiniz.

Güncel veya geçmiş basın bültenleri
Yeni bir basın bülteniniz veya hatta geçmiş bir basın bülteniniz varsa, bunlar işletmenin gelişimini göstermeye yardımcı olabilir. Ürün duyurularını, şirket güncellemelerini veya ortaklıkları kronolojik sıraya dahil edebilirsiniz. Bir basın bülteni göndermek, gazetecilerden web sitenize ve medya kitinize bakmalarını istemek için iyi bir yoldur.

Takım biyografileri
Markanızın arkasındaki yüzleri göstermek için harika bir yer. Eğer bir CEO, kurucular veya üst yönetiminiz varsa, kariyer geçmişi ve şirkete nasıl katkıda bulundukları hakkında birkaç satırda bazı profesyonel başlıklar ekleyin. Basın kiti hedefinizi destekleyen tüm yönleri vurgulayın. Örneğin, basın kiti hedefiniz yeni bir ürünün piyasaya sürülmesine odaklanmışsa, Ürün Başkanı ve son sürümdeki katkılarından bahsedebilirsiniz.

İpucu: Web sitenizin Altbilgisindeki medya kitinize bir link ekleyin, böylece muhtemel basın irtibat kişileri veya olası ortaklar ve yatırımcılar tarafından her zaman görülebilir.
Basın kitini nasıl hazırlarsın?
Öncelikle, henüz web sitenize giriş yapın veya henüz bir tane almadıysanız bir web sitesi oluşturun. O zaman sadece şu adımları izleyin:

Adım 1: Web sitenize giriş yapın veya bir web sitesi oluşturun. Jimdo Dashboard'unuzda oturum açın veya bir web sitesi oluşturun .
Adım 2: Bir basın sayfası oluşturun. Web sitenize yeni bir sayfa ekleyin ve “Media Kit”, “Press Kit” veya “Press” olarak net bir şekilde adlandırdığınızdan emin olun, böylece bulması kolaydır.
Adım 3: İçeriğinizi ve medyanızı ekleyin. Resimlerinizi, basın bültenlerini ve diğer ilgili içerikleri tek bir yerde toplayın. Sen kullanabilirsiniz Dosya İndirme özelliği gazeteciler bunları indirmek mümkün olacak böylece dosyaları eklemek.
Adım 4: Güçlü bir CTA düğmesi ekleyin . Bana Ulaşın düğmesi ekleyerek, medya profesyonellerinin sizinle nasıl iletişim kurabileceklerini açıkça belirtin. Bu gazetecileri temasa geçmeye teşvik edecektir.

WEB SİTENİZİ YARATIN

Basın kitinizi bu ekstralarla optimize edin
Bir SSS ekleyin. Muhtemelen bazı basın sorularını önceden tahmin edebilirsiniz, bu yüzden neden mükemmel bir yazılı cevap oluşturmak için bu fırsatı kullanmıyorsunuz? Bu sadece gazetecilerin makaleleri için teklif almalarına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda konuşmayı kontrol etmenizi sağlar. Artı, zaman kazandıracak ve takip eden soruları sınırlayacaktır.
Görüşler. Mutlu müşterileriniz varsa, neden onlara bir isim, teklif ve resim göstermiyorsunuz? Bu, ürün veya hizmetinizin kalitesine “sosyal kanıt” ekler, ayrıca markanızın imajı için harika görünür. Sadece müşteriden izin aldığınızdan emin olun. Onlara bir sonraki siparişte bir indirim ya da teşekkür etmek için paranı çeki gibi bir teşvik bile sunabilirsiniz.
Alıntılar. Genel Müdürünüzden ilham veren herhangi bir teklif var mı? Bunları basın kitinize ekleyin, böylece gazeteciler bir makaleye kopyalayıp yapıştırabilirler. Basın kitinizin amacına uygun olduklarından emin olun.
Şimdi işinizi etkili bir şekilde pazarlamak için yoldasınız. Basın bülteni sayfalarınızı aşağıdaki açıklamalarda bize gösterin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum