Yapay Zekanın E-mail Yazmayı Kolaylaştıran 3 Katkısı

Anasayfa Kurumsal Blog Yapay Zekanın E-mail Yazmayı Kolaylaştıran 3 Katkısı

Teknoloji dünyasında şu an en çok duyduğunuz kelimelerden biri yapay zeka (AI) olabilir. Hangi sektörde olursanız olun, AI’nin teknolojinin her şeyini nasıl kökten değiştireceğine dair hikayeler duymuşsunuzdur ve muhtemelen bu hikayelere biraz şüpheyle yaklaşıyor olabilirsiniz.

Şüphe ile yaklaşmakta haklısınız, çünkü AI hala gelişmekte olan bir teknoloji ve günlük iş operasyonlarına nasıl uyduğu görülmeye devam ediyor. Bununla birlikte, AI bazı iş kollarına daha şimdiden damgasını vuruyor.

Halihazırda etkili olduğu alanlardan biri de AI ile yazmak.

Tam da bu noktada e-posta yazma sürecinizi geliştirmek istiyorsanız, aradığınız şey bu olabilir.

Yapay Zeka İle Yazma Nasıl Yazı Yazılır?
Yapay zeka, milyonlarca yazı örneğini analiz etmek için makine öğrenimini kullanır. Bu, kelimelerin ardındaki anlamın ve insan dilinde nasıl birbirine bağlandıklarının bir resmini oluşturmasını sağlar.

Yapay zeka, doğal insan yazısını yeniden oluşturarak içerik oluşturuculara yazma, araştırma ve düzenleme konularında yardımcı olabilir ve süreci daha verimli hale getirmeye olanak tanır.

Bu önemlidir, çünkü içerik oluşturmak zaman alıcı ve maliyetli olabilir. Bazı durumlarda, AI bu süreç üzerinde olumlu bir etkiye sahiptir ve işletmelerin sahip olduğu insan yeteneklerini tamamlayabilir.

Yapay Zekanın E-mail Yazmayı Kolaylaştıran 3 Katkısı
E-posta’lar iş yapma şeklimizin temel bir parçasıdır. Yine de zamanımızı çok fazla alabilir. Ortalama olarak, çalışanlar zamanlarının %28’ini e-posta okuyarak ve yazarak geçirdiği için, yapay zeka, e-mail yazma konusunda büyük zaman tasarrufu sağlama potansiyeline sahiptir.

1. Konu Satırı Oluşturma
Bir e-posta gönderdiğinizde okunmasını istersiniz. Bunun olmasını sağlamanın en iyi yollarından biri, iyi bir konu satırlarıdır.

İnsanlar, yalnızca e-posta erişiminizdeki bir sayı değildir, bireyler gibi hissetmek ister ve AI burada size yardımcı olabilir. Warmer.ai gibi araçlar, yanıt alan kişiselleştirilmiş bir açılış satırı oluşturmak için kişinizin iş ayrıntılarını ve LinkedIn profilini analiz eder.

Konu Satırı Oluşturma
2. Düzeltme/Düzenleme
Hatalarla dolu bir e-posta veya blog gördüğünüzde, bu, yazarın yaptıklarına gereken özeni göstermediğinin bir işaretidir. Hatasız içerik oluşturmak kolay değildir, yetenekli bir editör ve zaman gerektirir.

Yapay zeka, çok sayıda hatayı ortadan kaldırarak bu alanda size çok yardımcı olabilir. Yine de yazdıklarınızı gözden geçirecek bir insana ihtiyacınız olacak, fakat Grammarly gibi araçlar yazım hatalarına karşı harika bir ilk savunma olabilir.

3. İçerik Değerlendirmesi
İş unvanınız muhtemelen “yazar” değildir. “Pazarlamacı”, “satış elemanı”, “müşteri hizmetleri” veya benzeri bir şey olabilir. İşiniz yazmayı içerebilir (ve bunun önemli bir parçası olabilir), ancak bu sizin birincil göreviniz değildir.

Bu, süreci daha hızlı ve daha kolay hale getirebilecek geri bildirim alabilmenin her zaman yardımcı olacağı anlamına gelir. AI, tonunuzu, SEO’nuzu, okunabilirliğinizi ve daha birçok şeyi değerlendirmenize yardımcı olabilir. Bunu gerçek zamanlı olarak yapabildiğinden, hızlı bir e-posta gönderirken son derece kullanışlıdır.

Ne Zaman Yapay Zeka, Ne Zaman İnsan Yazarlar Kullanılmalı?
Ne Zaman Yapay Zeka Ne Zaman İnsan Yazarlar Kullanılmalı?
Şu anda çoğu insan yapay zekanın içerik oluşturmanıza yardımcı olacak harika bir araç olduğu konusunda hemfikirdir, ancak bunu tamamen kendi başlarına yapamazlar. Yapay zeka tarafından yazılmış bir şeyi okuduğunuzda, bundan fikri alabilirsiniz, ancak henüz tamamen özgün değildir.

Yazmak hala yetenekli insanlara ihtiyaç duyuyor, ancak yapay zeka yazarlara çok yardımcı olabilir.

İster blog ister e-posta yazıyor olun, bu yoğun bir süreçtir. Araştırmanız, hedef kitlenizi anlamanız ve kelime seçiminizi dikkatlice düşünmeniz gerekir. AI, daha iyi e-posta’lar yazmanız için size yardımcı ipuçları vererek bunu daha hızlı yapmanıza yardımcı olabilir.

Çoğu uzman, editörlerin veya metin yazarlarının yerini yapay zekanın alacağına inanmıyor, yapay zekayı sadece destekleyici bir araç olarak görüyorlar. Çünkü onlara göre makine öğrenimi ne kadar daydalı olursa olsun, mükemmel değildir. AI bağlamsal düzeltmeleri her zaman doğru yapmaz.

Evet, AI tonu analiz edebilir, ancak yalnızca kullanıcıdan aldığı bilgilerle.

Metin Yazmak İçin En İyi Yapay Zeka Yazılımları
E-posta’larınızı geliştirmek için AI’nın gücünden yararlanmak istiyorsanız, aşağıda piyasadaki AI ile metin yazabileceğiniz en iyi yazılımları bulabilirsiniz:

1. ShortlyAI
ShortlyAI, piyasadaki en iyi GPT-3 (üçüncü nesil bir dil tahmin modeli) olabilir.

Yazarken size yardımcı olacak bazı harika özelliklere sahiptir ve e-posta yazma sürecinizi mükemmel bir şekilde tamamlayabilir. Kullanımı kolay komutlar ve düşüncelerinizi eksiksiz fikirlere dönüştürme yeteneği ile bu yazılım, e-posta’larınızın kalitesini korurken büyük bir zaman tasarrufu sağlayabilir.

2. Jarvis.ai
Jarvis‘in e-posta metninizi (ve hemen hemen her şeyi) yazmasına izin vermek ister misiniz? Jarvis, yeni AI metin yazarlığında yardımcınız olacak oldukça güçlü araçlara sahiptir.

40’tan fazla metin yazarlığı şablonu sunan Jarvis, orijinal içerik yazarken saatlerce tasarruf etmenize, yazar engelini ortadan kaldırmanıza, etkili başlıklar oluşturmanıza ve yazınızı markanızın sesine uyacak şekilde uyarlamanıza yardımcı olur.

Jarvis, ihtiyaçlarınızı karşılayacak şekilde tasarlanmış doğal dil ile boşlukları sizin için doldurabilir.

Özetle, iletişim çok kişiseldir. İnsanlar hikayeleri sever (sadece gerçekleri değil) ve iletişimimiz bunu yansıtır. En iyi iletişim, yetenekli (insan) uygulayıcıları gerektirir, ancak bu, yapay zekaya yer olmadığı anlamına gelmez.

Yapay zeka teknolojisi, doğal insan dilini yeniden yaratabilmek için büyük ilerlemeler kaydetti ve bu onu güçlü bir araç haline getirdi. Henüz tüm içeriğinizi sıfırdan oluşturmak için yapay zekaya güvenemeyebilirsiniz, ancak e-posta yazmanızı daha iyi ve daha verimli hale getirmek için yapay zekaya güvenebilirsiniz.

WhatsApp