WhatsApp
Telefon

Ziyaretçi Sayısı Artırma

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Ziyaretçi Sayısı Artırma
62 Okuma

Birçoğumuz web sitemizin istatistiklerine göz atıyor ve sonuçları ilginç buluyoruz. Hatta bir "mm" değerinde mırıltı veya "oh" sürprizini mırıldatabiliriz. Ancak ziyaretçi sayısından hangi somut sonuçları çıkartabilirsiniz? Veya web sitenizi, gördüğünüz istatistiklere dayanarak etkili bir şekilde nasıl optimize edebilirsiniz?

Bu makalede, yeni İstatistikler Görüntüleme ve Yükseltme Uygulamamızdaki istatistiklerin her birine daha yakından göz atacağız ve bazı yaygın yanlış yorumlamaları nasıl önleyebileceğinizi açıklıyoruz.

Ziyaretçi sayısı
Tüm sayıların sayısı - ziyaretçiler web sitenizin başarısının açık bir göstergesidir. Yüksek (veya artan) ziyaretçi sayısı, sayfanızın içeriğinin oldukça alakalı olduğunu gösterir; burada karmaşık bir matematik gerekmez. Ancak, tüm ziyaretçi sayıları eşit şekilde oluşturulmaz

Kısacası : Daha fazla ziyaretçi, daha fazla müşteri, okuyucu veya potansiyel müşteri anlamına gelir. Bu nedenle, trafiğinizi belirli bir süre içinde artırmayı başarırsanız, ilgili içerik, SEO veya mükemmel pazarlama ile doğru vidaları açtınız.

Bilinmesi Gerekenler : “Daha fazla ziyaretçi = daha fazla başarı” nın basit bir şekilde hesaplanmasına rağmen, her zaman farklı web sitelerini karşılaştıramazsınız. “Niş” bir web sitesinin başarısını, iyi bilinen bir seyahat blogundan başka yollarla ölçebilirsiniz. Başka bir deyişle, daha küçük bir kitleye sahipseniz, aylık ziyaretçi sayınızın dört rakam olması gerekmez. Başarı, endüstrinizle ilgilidir.

Jimdo Dolphin ile ilgili web sitesi istatistikleri
Bir Jimdo Dolphin web sitesindeki istatistikler - bir bakışta en önemli isimleriniz.

Referans / Kaynaklar
İnsanlar genellikle web sitesi trafiğinin kaynaklarını (veya yönlendirenlerini) gözardı eder, ancak istatistiklerinizin önemli bir parçasıdır. Yönlendiriciler, web sitenize gelen ziyaretçilerin nereden geldiğini size söylüyor; bunlar trafiğinizin kaynakları. Belki Google’dır, belki de sizi öneren ve web sitenize bir bağlantı sağlayan başka bir web sitesidir.

Kaynaklarınız size nerede iyi bir tanıtım aldığınızı ve nerede hala potansiyel bulunduğunu gösteriyor. Google'dan ziyaretçi çok alırsanız Örneğin, sizin SEO muhtemelen iyi çalışıyor. Google size fazla trafik göndermiyorsa, bu, biraz dikkat etmeniz gereken bir alan olabilir.

Kısacası : Referanslar değerli bir bilgi parçasıdır. Kullanıcıların sitenizi nasıl ve nerede bulduğunu bilerek, optimizasyon için nerede potansiyel bulunabileceğini öğreneceksiniz.

Bilmeniz gerekenler: Girdiğiniz trafik kaynaklarının hedef kitleniz ve projenizle tutarlı olması önemlidir. Hedef kitlenizi nerede bulduğunuzu ve bunları nasıl ele almak istediğinizi kendinize sorun. Örneğin, organik bebek oyuncakları satıyorsanız, Mumsnet gibi bir yer harika bir trafik kaynağı olabilir. Şu anda yönlendirenlerle çok fazla ziyaretçi almıyorsanız, trafik kaynakları işletmeniz için büyük bir potansiyel sunar.

 

WEB SİTENİZİ YARATIN

 

ilgi
Tek başına ziyaretçi sayısına bakmak, doğru insanlara ulaştığınızın garantisi değildir. Bu nedenle, web sitenizin uygunluğuna bir göz atmanız gerekir. Genel olarak, ziyaretçiler sitenizde ne kadar uzun zaman geçirirse, içeriğinizin o kadar alakalı olduğunu varsayabilirsiniz. Bu aynı zamanda ziyaretçilerin sizin için müşterilerin “doğru” tür olasılığını artırır ve onlar edeceğiz eylemde olduğunu, bir satın alma albümünüzü indirirken, ya da sadece sizinle alıp almadığını, yapmalarını istiyoruz.

In Jimdo Dolphin ve Boost app, biz kalmak ne kadar ziyaretçi bakarak ve kaç sayfa sitenizde yaparken ziyaret ettikleri tarafından “alaka” ölçerler. Böylece, içeriğinizin ziyaretçilerle ne kadar alakalı olduğunu bir bakışta görebilir ve alaka düzeyinin yükselip yükselmediğinin gelişimini takip edebilirsiniz. Bu, içeriğinizi sürekli olarak optimize etmenize yardımcı olur.

Eğer Jimdo Creator bu bakmak isterseniz, size kontrol edebilirsiniz çıkma oranını içinde Google Analytics . Hemen çıkma oranınızı ve tıklama davranışınızı iyileştirme konusunda bazı ipuçlarını burada bulabilirsiniz .

Kısacası: Ziyaretçiler belirli bir sayfada ne kadar zaman harcarlarsa, içerik onlar için o kadar ilginç olur. Bu nedenle, kalış süresi web sitenizin alaka düzeyini belirlemek için anlamlı bir göstergedir. Alaka düzeyinizin düşük olduğunu görüyorsanız, içeriğinizi gözden geçirmenin ve potansiyel müşterilerinizin kullanımı için değerli, ilginç ve kolay olduğundan emin olmanın zamanı olabilir.

Bilinmesi Gerekenler : Yalnız kalma süresi her zaman size tüm web sitenizin alaka düzeyinin tam görüntüsünü vermez . Örneğin, web siteniz şirketinizin ayrıntılarını içeren bir İletişim sayfasıysa, ziyaretçiler bu sayfada fazla zaman harcamazsa, ziyaretçi sayısı sabit kaldığı sürece tamamen sorun olmaz. Bu, birçok el sanatları dükkanında veya restoranlarda geçerlidir.

 

Web siteniz için Jimdo Boost
Dolphin için Jimdo Boost uygulaması, içeriğinizi kaç ziyaretçiyle alakalı bulduğunu gösterir.

Popüler sayfalar
Hem Jimdo Dolphin hem de Google Analytics, hangi sayfaların özellikle popüler olduğunu gösteriyor. Bu nedenle, hangi içeriğin en fazla tıklamayı ve hangi sayfalarda olduğunu net bir şekilde anlıyorsunuz.

Kısacası : Bazı içerikler iyi çalışıyorsa, benzer içerikleri yayınlamaya devam edin ve bu konudaki içeriği genişletin. Popüler sayfalarınızın ne olduğuna bir göz atmanız yararlı olur; böylece neyin iyi çalıştığından dersleri öğrenebilir ve diğer sayfalara uygulayabilirsiniz. Ayrıca popüler olmayan sayfalar yerine popüler sayfalara önemli duyuruları ve CTA'ları eklemeyi deneyebilirsiniz .

Bilmeniz gerekenler: Bir blogunuz varsa, bazı kişilerin gölgelerin içinde yaşamaya meyilliyken, belirli yayınların tüm tıklamaları çektiğini bileceksiniz. Bu normaldir, ancak popüler bir yazının hangi yönlerinin (tema, başlık, resimler, stil) diğer yayınlara veya sayfalara aktarılabileceğini analiz etmeye çalışabilirsiniz.

Dönem Karşılaştırma
Dönem karşılaştırma özelliği, web sitenizi sürekli olarak geliştirmenize yardımcı olacak bir bilgi madenidir. İstatistiklerde belirli zaman aralıkları ayarlayıp bunları birbirleriyle karşılaştırarak, web sitenizde değişiklik yapıp yapmamanız konusunda bir fikir edinebilirsiniz. Örneğin, yeni öğeler ekleyin veya daha fazla ziyaretçi çekebilecek ürünler depolayın.

Dönem karşılaştırması özelliği, özellikle sitenizde değişiklikleri kaydetmekte sorun yaşıyorsanız, etkili sonuçlar çıkarmak için kullanılabilir.

Kısacası : Mevsimsel inişler ve çıkışlar hemen hemen her web sitesinde gerçekleşir. İşler pek iyi gitmediğinde panik yapmayın. En dikkat çekici yukarı ve aşağı tepe noktalarının gerçekleştiği ayı kesin olarak belirleyin, ardından bunu belirli bir etkinlikle veya sezonla eşleştirmeyi deneyin. Örneğin, belki Mart ve Şubat ayının başlarında bir tepe gördükten sonra Şubat ayının ortasından sonra bir düşüş gördünüz. Bu, sevgililer günü civarında hediye arayanlar olabilir.

Bilinmesi Gerekenler : Zaman dilimini karşılaştırırken, dış etkilerin de başarınızda bir rol oynayabileceğini unutmayın. Örneğin, web sitesi sahipleri yaz aylarında genellikle daha az ziyaretçi görür; insanlar internette daha az zaman harcarlar. Benzer şekilde, bir futbol Dünya Kupası gibi etkinlikler bazı siteler için bir nimet olabilir ;-)

Okuyucu Yorumları

0 Yorum