• Topluluk şirketlerinin ve onların müşterilerinin talep ve beklentilerini anlamak,
uygun şekilde karşılayarak memnuniyetlerini sağlamak ve sürekli iyileştirmek,
• Paydaşlarımıza hizmet sunumlarımızda, şirketimizce benimsenmiş müşteri
odaklılık ilkesi çerçevesinde hareket etmek,
• Hizmet ve yönetim fonksiyonlarını gerçekleştirdiğimiz tüm faaliyetlerimizde,
mevcut kalite yönetim sistemlerimizin şartlarını yerine getirmek, belgelendirmek,
dokümante etmek ve sürekli iyileşmesini sağlamak,
• Sunduğumuz hizmet ve yönetim faaliyetlerimizde ulusal ve uluslararası
standartlara ve mevzuatlara uyum sağlamak,
• Çalışanlarımızın gelişimini sürekli destekleyen eğitim programları ile çalışan
memnuniyeti, bağlılığı ve motivasyonunun yüksek tutulmasını sağlamak,
• Şirket kalite ve hedef ve programlarını oluşturarak gözden geçirmek, düzeltici ve
önleyici faaliyetlerle kontrol altına almaktır.
betturkey giriş pasacasino giriş poker siteleri deneme bonusu
volvoadventure.org halchalabtak.com onlinecasinoss.com güvenilir bahis siteleri deneme bonusu veren siteler