WhatsApp
Telefon

Danışman Web Sitesi İnşa Etme

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Multi Medya Blog Danışman Web Sitesi İnşa Etme
28 Okuma

Bir danışmanlık işletmesi veya başka bir profesyonel bağımsız servis işletiyorsanız, bir web sitesi oluşturmak hiç olmadığı kadar önemlidir . Neredeyse her potansiyel müşteri, işinde size güvenip güvenmeyeceğine karar vermek için web sitenizi ziyaret eder, bu nedenle harika bir web sitesine sahip olmak, müşteri kararlarını sizin lehinize çeviren fark olabilir.

Peki harika bir danışmanın web sitesi neye benziyor? Kısacası, web siteniz kişisel yeteneklerinizi, becerilerinizi, bilginizi, deneyiminizi ve yenilikçi çözümlerinizi satmalıdır. Profesyonel web siteniz, güçlü bir çevrimiçi varlık oluşturma, benzersiz güçlü yönlerinizi açıkça ortaya koyma, yetki durumunuzu belirleme ve müşterileri sizinle birlikte çalışmaya ikna etme fırsatınızdır.

Daha fazla uzatmadan, sürekli bir müşteri adayı akışına sahip danışman web sitenizi büyük bir müşteri jeneratörüne dönüştürmek için en iyi yedi ipucumu sizinle paylaşmama izin verin.

Bağımsız bir danışman web sitesi nasıl oluşturulur:
Değerinizi iletin: Sizi neyin benzersiz yaptığını açıklayan kısa bir cümle veya paragraf yazın ve web sitenizde öne ve merkeze yerleştirin.
Kullanıcı dostu bir web sitesi tasarımı seçin: Kolayca izlenmesi kolay web gezinti özelliğine sahip açık ve basit bir tasarım en iyi seçimdir.
Bilgilendirici, müşteri odaklı içerik sunun: Yalnızca kendiniz hakkında konuşmak yerine potansiyel müşterilerinize yardımcı olacak tavsiyeler, ipuçları ve çözümler sunun .
Belirgin bir Kişi düğmesi ekleyin : Web sitenize, insanların bir sonraki adımı atmak için tıklayabilecekleri bir harekete geçirme ifadesi ekleyin .
İlişki kurmaya başlamak için web sitenizi kullanın: Müşterilerle bağlantıya devam edebilmeniz için bir iletişim formu ve sosyal medya hesaplarınıza bağlantılar ekleyin. :
İşletmenizi meşrulaştırın: Çalıştığınız şirketlerden fotoğraflar, referanslar, vaka çalışmaları ve logolar sunarak güven ve güvenilirlik sağlayın .
Sitenizi taze ve SEO dostu tutun: Düzenli olarak yeni içerik ekleyin ve arama motorlarının sizi bulabilmesi için sayfalarınızı optimize edin.
1. Değerinizi açıkça iletin
Web sitenizin ana sayfasına ilk açılışta, potansiyel müşteriler sizin değer tekliflerinizin peşinde olacaklardır. Benzersiz satış noktanız (USP) olarak değer önerisi, web sitenizin bağlantısını tıkladığınızda ziyaretçilerin ilk gördüğü şey olmalıdır. İster bir cümle ister kısa bir paragrafta olsun, potansiyel müşterileri anında tam olarak ne yaptığınızı, kimin için yapabileceğinizi ve sizi en iyi seçenek yapan şeyleri dile getirerek çekmeniz önemlidir.

Bağımsız bir danışman olarak, nitelikli bir rekabet denizinde ön plana çıkmak için yüzünüzü web sitenizde göstermek önemlidir. Ziyaretçilerle hemen bağlantı kurmak ve hizmetlerinizin değerini bildirmek için resimler, videolar ve grafiklerden oluşan bir slayt gösterisi eklemek iyi bir fikirdir.

 

2. Kullanıcı dostu bir web sitesi tasarımı seçin
Siber alanda yüzen diğer tüm siteler gibi, bir danışmanın web sitesinin kullanıcı düşünülerek tasarlanması önemlidir. Gösterişli bir tasarıma odaklanmak yerine, potansiyel müşterilerin gerçekten web sitenizi nasıl kullanacaklarını göz önünde bulundurduğunuzdan emin olun. Jimdo, işletmelere danışmanlık yapmak için en iyi web sitesi üreticilerinden biridir, çünkü kendiniz tasarlamanız veya milyonlarca şablon seçmeniz gerekmez. Akıllı sistem, tüm parçaları sizin için modern, şık bir tasarımda bir araya getirir, bu nedenle en fazla okuma yazma bilmeyenler için bile mükemmeldir.

Danışmanlık web sitesi şablonu örneği
Temiz, modern bir tasarımla başlayın ve tarzınıza uygun şekilde kolayca değişiklik yapın.

 

Çoğu bağımsız web sitesi danışmanlık örneğinde, üst gezinti çubuğunu basit ve doğrudan tuttuklarını görürsünüz; böylece insanların ihtiyaç duydukları şeyi bulmaları kolaydır: Ev, Hakkımda, Görüşler, Hizmetler, Blog ve İletişim.

Gezinme menü çubuğunuza bir kişi düğmesi de ekleyebilirsiniz , böylece insanların yalnızca bir tıklamayla sizinle iletişim kurması gerçekten kolaydır.

 

3. Bilgilendirici, müşteri odaklı içerik sunun
Harekete geçirme düğmesi, müşterilerin sizinle iletişim kurmasına yardımcı olur
Sitemdeki net bir harekete geçirme ifadesi, müşterilerin tam olarak nasıl iletişim kuracaklarını bilmelerini sağlar.

Danışmanlık web sitenizin arama motoru sıralamasında başarılı olmasını ve artmasını sağlamak için, potansiyel müşterileriniz için tavsiyeler, ipuçları ve çözümler sunmaya odaklanan bilgilendirici içerikler eklemeniz gerekir. Web sitenizin içeriğini uygulamalarınız hakkında kesinlikle övünmek ve sunduğunuz hizmetleri ayrıntılandırmakla sınırlandırmayın. Tüm dürüstlükte, müşteriler, yardım edecek bilgiye sahip olduğunuza ikna oluncaya kadar danışmanlık hizmetlerinizi nadiren önemser.

Elbette, bunu yapmanın en iyi yollarından biri, web sayfalarınızda veya blog postalarınızda web siteniz için yüksek kaliteli orijinal içerik yazmaktır . Müşterilerinize kişiliğinizi , mizah duygunuzu ve sorunlara yaklaşım şeklinizi bir bakış açısı ile vermek için bu fırsatı kullanın - bu onlara bir danışman olarak sizi işe almanın nasıl bir şey olduğunu ön plana çıkarır.

Ayrıca, ziyaretçilerinizi bir grafiğe dönüştürerek içeriğe daha da fazla katılabilirsiniz. Infographics, fikirleri görsel olarak çekici ve anlaşılması kolay bir şekilde iletmek için harika bir yoldur. Tasarım beceriniz olmasa bile, kendi grafiklerinizi oluşturmak için Canva veya PiktoChart gibi araçları kullanabilirsiniz. Ayrıca edebilirsiniz Eğer Photoshop yok bile, kendi simgeleri ve düzenleme fotoğraflar oluşturmak .

 

4. Etkileşim ve iletişim kurmayı kolaylaştırın
Blogunuzdaki veya web sitenizdeki her yayın için, müşterilere Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn ve Tumblr dahil olmak üzere bilgileri sosyal medya platformlarında paylaşma seçeneği vermelisiniz . Bu, yalnızca ziyaretçileriniz için etkileşim oluşturmaya yardımcı olmakla kalmayacak, aynı zamanda sağlam müşteri adayları oluşturmak için danışman web sitenize trafik çekecektir.

 

Gezinme çubuğunda CTA düğmesi

Ayrıca müşterilerin yapmalarını istediğiniz en önemli şeyi yapmalarını mümkün kılmalısınız - sizinle iletişim kurun . Bir koyun net mesajlar harekete insanlar bir sonraki adımı atmaya tıklayabilirsiniz sitenizdeki.

Bir danışman olarak, müşterilerinize sizinle bire bir 30 dakikalık ücretsiz danışma rezervasyonu yapma imkanı sunabilir, böylece birbirinizi tanıyabilirsiniz. Jimdo ile, bir düğmeyi doğrudan seçtiğiniz rezervasyon hizmetine bağlayabilirsiniz, böylece müşteriler web sitenizi terk etmeden sizinle birlikte randevu alabilirler. Çoğu rezervasyon mesai saatleri dışında yapılır , bu nedenle rezervasyon servisine sahip olmak sizin için bununla ilgilenmek anlamına gelir; saatlerce sonra telefonunuza bağlanmadan müşterileri yakalayabileceğiniz anlamına gelir.

 

5. Etkileşim yoluyla müşteri ilişkileri kurma
Genel bir kural olarak, danışmanlar potansiyel müşterilerle fazla saldırgan veya müdahaleci olmadan etkileşime girmelidir. Danışman bir web sitesine sahip olmanın en büyük bölümlerinden biri müşterileri ile hem yeni hem de eski ilişkileri kolayca besleyebilme yeteneğidir. Olduğu söyleniyor, müşterileri satış hacmiyle bombardıman etmek hızlı bir şekilde faiz kaybına neden olabilir. Müşterilere, yüksek lisansa çıkmadan kendilerine yardımcı olmak için gerekenlere sahip olduklarını ikna etmek için düzenli aralıklarla yüksek değerli içerik göndermenizi öneririm.

Danışmanlar , müşterilerle kolayca iletişimde kalmak için her zaman e-postaları, çevrimiçi haber bültenlerini, blog gönderilerini, web seminerlerini ve web ile ilgili diğer basit araçları kullanmalıdır. Potansiyel müşterileri çekmek için ilginç bir konuyla ilgili ücretsiz, değerli bir video, ses veya makale serisi sunmak isteyebilirsiniz. Ziyaretçilerin güncellemeleri almak için e-posta adreslerini girmeleri için e- posta bülten hizmetinize bir bağlantı ekleyin . Yeni bir hizmet sunarken veya gönderirken müşterileri bilgilendirmek, güçlü müşteri ilişkileri geliştirmenizdir.

 

WEB SİTENİZİ OLUŞTURUN

6. İşletmenizi meşrulaştırın
Ziyaretçileri uzun vadeli müşterilere dönüştürme umudunuz varsa, gerçek olduğunuzu ve ihtiyaç duyduğunuz niteliklere sahip olduğunuzu kanıtlamak için danışmanlık işinizi meşrulaştırmanız gerekecektir.

Güvenilirlik sağlamanız çok önemli olduğundan, danışmanlara ofis ortamlarının resimlerini göstermelerini, arka plan bilgileri sunmalarını, başarılarını vurgulamalarını, çalıştıkları şirketlerin logolarını göstermelerini ve örnek olay incelemelerini dahil etmelerini öneririm . Fiziksel adresinizin web sitenizde gösterilmesi, tam olarak erişilebilir olduğunuz müşterilere açıkça iletilecektir.

Ayrıca, önceki müşterilerden gelen referansların gönderilmesinin, ziyaretçilerin sizinle iş yapmak konusunda sahip olabileceği tereddütleri hafifletme yönünde daha fazla yol kat edebileceğini biliyorum. Daha önce veya devam eden müşterilerden gelen yorumlar ile dolu, güvenilirliği sağlamak için kendileriyle ilgili bilgiler içeren bir referans sayfası oluşturmanızı öneririm . Sizden memnun müşterilerinizden, sizinle çalışmaktan gelen olumlu deneyimi açıklayan hızlı bir cevabı not etmelerini ve web sitenize yerleştirmelerini istemekten korkmayın.

Yeni web sitenize trafik çekmeye yeni başlayanlar hakkında daha fazla ipucu okuyun >>>

 

7. Sitenizi taze ve SEO dostu tutun
Harika bir web sitesi, eğer kimse bulamazsa, değersiz olduğundan, size daha fazla trafik çekmek için mevcut çeşitli pazarlama stratejilerinden yararlanın. İçeriğinizi yeni yazı, referanslar ve bilgilerle güncel tutmak potansiyel müşterileriniz için faydalı olacaktır, ancak arama motorlarındaki sıralamanızı da geliştirecektir.

Tıklama başına ödeme reklamcılığını kullanmak isteyip istemediğinize göre, web sitenizin içeriğinin Google ve diğer popüler arama motorlarında üst sıralarda yer almak için en son SEO stratejileriyle optimize edildiğinden emin olmalısınız . Danışmanlık hizmetlerinizle yakından ilgili olan güçlü ve uzun kuyruklu anahtar kelimeler seçin ve bunları web sitenize dağılmış içeriğe dahil edin.

Düşünce olmaktan ziyade, bir danışmanın web sitesi, günümüzün artan kalabalık pazarında dikkat çekecek yeni ve mevcut müşterilere uygulamanın pazarlanmasında önemli bir rol oynamalıdır. İncelemek için web sitenizin şunlara sahip olduğundan emin olun:

Özlü, okunması kolay bir değer teklifi
Çok fazla dağınıklık olmadan net, düzenli tasarım
Müşterilerin yararlı ve bilgilendirici bulacağı güncellenmiş içerik
Temasa geçmenin kolay yolları: düğmeleri paylaşın, iletişim bilgileri ve harekete geçirici aramaların silinmesi
Müşteri referansları, fotoğraflar, başarı öyküleri ve gerçek anlaşma olduğunuzu göstermenin diğer yolları

Okuyucu Yorumları

0 Yorum