Web Siteniz için Fiyatlandırma Sayfası Nasıl Oluşturulur

Yazılarımız ve Makalelerimiz.

Anasayfa Blog Blog Web Siteniz için Fiyatlandırma Sayfası Nasıl Oluşturulur
0 Yorum 49 Okuma

Fiyatlandırma sayfanız bir rakam listesinden daha fazlasıdır. Neredeyse her potansiyel müşteri, ürünlerinizi karşılaştırmak için onu ziyaret edecek, böylece ne satın alacaklarına karar verebilirler. Sitenizin ihtiyaç duydukları şeyi sunup sunmadığını ve karşılayabileceklerini bilmek istiyorlar. Bir işletme sahibi olarak müşterilerinizin ihtiyaç duyduğu tüm bilgilere zaten sahipsiniz. Ürünlerinizi ve fiyatlarınızı biliyorsunuz. Ve muhtemelen sizden satın alan müşteriler için neyin önemli olduğunu biliyorsunuzdur. Şimdi bu bilgileri ziyaretçileriniz için düzenlemelisiniz. Bu makalede, satın alma işleminin her aşamasında müşterilerinizi destekleyecek bir fiyatlandırma sayfasının nasıl oluşturulacağını göstereceğiz. Bu yazıda şunları ele alacağız: Müşteriler satın almadan önce ürünleri ve teklifleri nasıl karşılaştırır? Web sitenizde kullanabileceğiniz fiyatlandırma sayfası örnekleri ve şablonları Daha fazla satış elde etmek için fiyatlandırma sayfası tasarımınızı nasıl optimize edebilirsiniz? Müşteriler nasıl ürün satın alıyor? İnsanlar doğru ürünü nasıl seçiyor? Çoğu müşteri göz atarak işe başlar. Seçeneklerinin ne olduğunu iyi bir şekilde anlayana kadar çeşitli şirketlerden farklı ürünlere bakarlar. Bunu yaptıktan sonra, birkaç tanesine daha ayrıntılı olarak bakacaklar. Bu ayrıntılar, neyi nereden satın alacaklarına karar vermelerine yardımcı olur. Şirketlere fiyatlarını sormayı sever misiniz? Onlardan hangi bilgileri bekliyorsunuz? Birçok müşteri, fiyatlandırma hakkında sorular sorduklarında satış konuşması yapıldığını varsayar. Ya da şirket her zaman en pahalı seçeneklerini zorlayacaktır. Web sitenizde fiyatları açıkça belirterek, müşterilere kendinden emin bir karar vermek için ihtiyaç duydukları tüm bilgileri vereceksiniz. Alıcılar satın alma süreci boyunca hangi bilgilere ihtiyaç duyar? Gezinme müşterileri tüm ürünlere genel bir bakış ister . İhtiyaç duyduklarını ve onlar için hangi seçeneklerin çalışacağını bilmek istiyorlar. Her bir ürünün açık bir adını ve kısa açıklamasını vererek onlara yardımcı olabilirsiniz . Müşterileri seçmek ürün detaylarını karşılaştırmak ister . Bir ürünün neden diğerinden farklı olduğunu ve isteklerine uygun olduğunu bilmek isterler, böylece en iyisini seçebilirler. Ürün ayrıntılarını, müşteri yorumlarını ve önerileri ekleyerek onlara yardımcı olabilirsiniz . Alış müşterilerin istiyorum teklifinizi karşılaştırmak diğer şirketlerden olanlarla. Paraları için ne alacaklarına dair net bir açıklama arıyorlar, bu yüzden iyi bir anlaşma elde ettiklerini biliyorlar. Her teklife neyin dahil olduğunu ve ne kadar tutacağını açıkça belirterek onlara yardımcı olabilirsiniz . Her müşteri için bir fiyatlandırma sayfası nasıl tasarlanır? Müşteriler, her seferinde farklı niyetlerle fiyatlandırma sayfanızı birkaç kez ziyaret edebilir. Bu bölümde, fiyatlandırma sayfanızı sürecin herhangi bir aşamasında müşteriler için nasıl yararlı hale getireceğimizi açıklayacağız. Sattığınız ürün sayısına, hangi ayrıntıların en önemli olduğuna ve müşterilerin nihai kararlarını nasıl aldıklarına bakmak istersiniz. Sayfanızı tasarlamak için kullanabileceğiniz çok sayıda fiyatlandırma sayfası şablonu vardır. Hangisi işletmeniz için en iyisidir? Ne sunduğunuza bağlıdır. İşte bazı örnekler: Fiyatlandırma tablosu Bir fiyat tablosu, farklı ürünleri karşılaştırmayı kolaylaştırır. Müşteriler, her bir üründe hangi özelliklerin bulunduğunu kolayca görebilir. Fiyatlandırma tablosundan geçerken, her seçenek için kendi artılarını ve eksilerini oluşturacaklardır. Şimdi neredeyse satın almaya hazırlar. Sütunlar, bu bilgileri düzenlemenin en açık yoludur. Her özelliğe kendi satırını verin, böylece müşteriler ürünleri kolayca karşılaştırabilir. Unutmayın: Müşteriler sitenizi mobil veya tablet gibi küçük bir ekranda ziyaret ederse, sütunlarınız yan yana değil, birbirinin altında görüntülenir. Fiyatlandırma tablonuzun mobil cihazlarda iyi göründüğünden emin olmak için bir ürünle ilgili tüm bilgileri tek bir sütunda tutun. Bir web sitesindeki fiyat tablosu Tablo kullanan bir fiyatlandırma sayfası örneği. Ne zaman kullanılır: Sadece birkaç ürününüz olduğunda. Her ürünün birkaç önemli ayrıntısı olduğunda. Müşterileri taramaya genel bakış: Başlık olarak ürün adlarını kullanın. Müşterilerin kaydırma yapmadan okuyabileceği kısa bir açıklama ekleyin. Müşteri seçmek için detaylar: Önemli ayrıntıları özetleyin. Ürün sayfalarına bağlantılar ekleyin. Müşteri satın alma teklifleri: Açık bir para birimi işaretiyle fiyatları gösterin ve ek maliyetlerden bahsedin. Her özellik için bir ürüne dahil olup olmadığını belirtin. Web Sitenizi Oluşturun Fiyatlandırma menüsü Fiyatlandırma menüsü, birçok ürünü görüntülemek için yapılandırılmış bir yoldur. Müşteriler belirli ayrıntılara aşina ise, bunları açıklamanız gerekmez. Örneğin, “50 metreye kadar su geçirmez” veya “Piller dahil” daha fazla ayrıntı gerektirmez. Jimdo'nun Liste Bloğu ile genişleyen bir panelde müşterilere ek bilgi verebilirsiniz. Fiyatlandırma menünüzdeki tüm ürünleri hızlı bir şekilde tarayabilir, daha sonra okumak için ilgilendikleri ürünleri tıklayabilirler. Bir fiyatlandırma menüsü kullanıyorsanız, tek tek ürün sayfalarına ihtiyacınız olmayabilir. Veya başka bir seçenek, ürün sayfalarınızı korumak ve her birine bir fiyatlandırma menüsü eklemektir. Bir web sitesindeki fiyatlandırma menüsü Menüyü kullanan bir fiyatlandırma sayfası örneği. Ne zaman kullanılır: Gösterilecek birkaç ürününüz olduğunda. Her ürünü ayrıntılı olarak tanımlamanız gerekmediğinde. Müşterileri taramaya genel bakış: Adları ve açıklamaları çok kısa tutun. Müşterilerin dikkatinin dağılmaması için ürün adlarının çevresinde bol miktarda boş alan kullanın. Müşteri seçmek için detaylar: Müşterilerin bildiği adları kullanın. Tam açıklamalar yerine listeleri kullanın. Müşteri satın alma teklifleri: Fiyat bilgilerini açık ve basit tutun. Karşılaştırma için ilgili ürünleri birbirine yakın tutun. Fiyatlandırma kaydırıcısı Arabanızın üzerindeki ışıkların onarılması bir zorunluluktur. Kendinizi ve arkadaşlarınızı şarap tadımı için tedavi etmek bir lüks (iyi, çoğu zaman!). Lüks bir ürünü teklif edildiğinde yakaladığınız hissini biliyor musunuz? Bu zafer satın alma kararınızda büyük rol oynar. Müşteriler sadece bir ürün veya hizmet satın almakla kalmaz, aynı zamanda satın almanın onlara söz verdiği hissini de alırlar. Bir fiyatlandırma kaydırıcısı kullanarak, gerçek bilgileri duygu uyandıran görüntülerle birleştirebilirsiniz. Görüntüler birer birer görünür, bu nedenle sunulan tüm ürünleri görmek biraz daha uzun sürer. Ancak her ürün duygusal bir etki yaratma şansına sahiptir. Bir fiyatlandırma kaydırıcısı, diğer fiyatlandırma sayfası türlerine de harika bir ek olabilir. Belirli ürünleri vurgulamak ve ziyaretçilerinizin dikkatine sunmak için kullanabilirsiniz. Web sitesinde fiyatlandırma sayfası kaydırıcısı. Kaydırıcı kullanan bir fiyatlandırma sayfası örneği. Ne zaman kullanılır: Satın alma kararı rasyonel olmaktan daha duygusal olduğunda. Duygusal bir etki yaratan resimleriniz olduğunda. Müşterileri taramaya genel bakış: Çok kısa başlıklar kullanın. Ürününüzün alıcıları nasıl hissettirdiğini gösteren resimler kullanın. Müşteri seçmek için detaylar: Görüntüdeki bir veya iki ayrıntıyı vurgulayın. Ayrıntılı ürün sayfalarına bağlantılar ekleyin. Müşteri satın alma teklifleri: Her resim döşemesindeki fiyatı göster. Bir içer çağrı harekete butonuna “Şimdi Satın” veya sevdiği kaydırıcısında “Sepete Ekle”. Fiyatlandırma sayfanızı nasıl optimize edebilirsiniz? Fiyatlandırma sayfanız müşterilerinizin sizden satın almaya karar vermesine yardımcı olur. Kendinden emin bir seçim yapabilirler çünkü açıklamalarınız ve resimleriniz onlara bilmeleri gereken her şeyi söyler. Satın alma kararlarını etkilemek için başka neler yapabilirsiniz? Alıcıları teşvik etmek için ürünleri vurgulayın Muhtemelen şirketlerin bu tekniği daha önce kullandığını görmüşsünüzdür. Fiyatlandırma sayfalarında bir ürün öne çıkarırlar. Müşteriler buna daha fazla dikkat eder ve satın alma olasılığı daha yüksektir. Bir ürünü şu şekilde vurgulayabilirsiniz: “Popüler!” Gibi bir metin ekleme veya “En çok satanlar!” fiyatlandırma tablonuzda veya menünüzde. Ürünü daha önce kaydırma çubuğunuzda veya farklı bir görüntü stili kullanarak gösterme. Özel teklifler Satın alma aşamasına girdiklerinde, müşterileriniz en iyi teklifi arıyorlar. Daha fazla değer katarak veya fiyatı düşürerek "anlaşmaya itirazınızı" artırabilirsiniz. Değer katan: “Her yaz yoga seansında ücretsiz meyve yüzlü!” Fiyatı düşürmek: “Her yaz yoga seansında% 5 indirim!” Bu, müşterilerin zamanında satın almadıkları takdirde bir fırsatı kaçırmaları ihtimali varsa özellikle iyi çalışır. Bu aciliyet duygusu insanları sipariş vermeye teşvik ediyor çünkü gelecek hafta beklemekten daha iyi bir anlaşma yapacaklar. Kullanılabilirlik veya zaman sınırı getirmek, rakiplerinizden önce müşteri kazanmanın iyi bir yoludur. Kullanılabilirlik limiti: “İlk 15 alıcı her seanstan sonra ücretsiz bir meyve smoothie alır!” Zaman sınırı: “Bugün rezervasyon yapın ve yaz yoga bloğunuzda% 5 indirim kazanın!” Web Sitenizi Oluşturun Fiyatlandırma sayfası kontrol listesi En iyi fiyatlandırma sayfaları aşağıdakileri birleştirir: Yapılandırılmış bir genel bakış, önemli ayrıntılar ve net teklifler. Bu, ziyaretçilerin göz atmasına, seçmesine veya satın almasına yardımcı olur. Ürün sayısına, müşterilerin istediği ayrıntı düzeyine ve müşterilerinizin satın almaya karar verme şekline uyan tasarım . Bu bir fiyatlandırma menüsü, tablo veya kaydırıcı olabilir. Karşı konulmaz bir anlaşma. Bir ürünü vurgulayarak veya özel bir teklif ekleyerek anlaşmanızı daha çekici hale getirebilirsiniz. İyi bir fiyatlandırma sayfası web sitenizde ve işletmenizde büyük bir fark yaratabilir. Yararlı bilgilerle doludur ve ziyaretçilere müşterileriniz için neyin önemli olduğunu anladığınızı gösterir. Net fiyatlandırma, doğru müşteri türünü çekmenize ve hedef pazarınız olmayan veya fiyat aralığınızda alışveriş yapmayan kişileri filtrelemenize de yardımcı olacaktır. Herkese zaman kazandırıyor! Henüz sitenize fiyatlandırma sayfası eklemediyseniz, bu bir sayfa oluşturmak için mükemmel bir fırsattır. Bu fiyatlandırma sayfası en iyi uygulamalarını izleyin ve bize nasıl ulaştığınızı bildirin!

Okuyucu Yorumları

0 Yorum